mazhabi and erfani

در این وبلاگ تعدادی از آثار استاد حاج غلامرضا عینی فرد ومطالبی در مورد آشنایی با استاد به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است

mazhabi and erfani

در این وبلاگ تعدادی از آثار استاد حاج غلامرضا عینی فرد ومطالبی در مورد آشنایی با استاد به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است

غزل عرفانی استاد حاج غلامرضا عینی فرد



ای   قلب  زار  و  مضطر  آخر  چه خواهی  از من؟

آتش   زدی  به  پیکر  آخر  چه  خواهی   از    من


در   گوشه   ای     نشستم   با   تو   سخن  بگفتم

این   قدر   می زنی   در  آخر  چه   خواهی  از من


تو    کیستی   ندانم    یا   چیستی   چه    گویم

در   تن  شدی   مقرر   آخ ر چه  خواهی  از  من


اسرار       را       نهفتم     با       دیگران      نگفتم

من    بینوای   مضطر   آخر   چه   خواهی   از  من


من    که   تو   را   همیشه   با  غم هدف نمودم

ای   محرم   دلاور   آخر   چه   خواهی   از    من


از    هجر    یار   نالی   از    دست   من   چه  آید

از    من   مپرس  دیگر  آخر  چه  خواهی  از   من


خواهی   اگر   به   پای    معشوق    گل   بریزم

گلزار   گشته  پرپر   آخر   چه   خواهی   از  من


گنج     معارفی    تو   خوبست    بشکنی      دل

باشی    مکان    داور     آخر     خواهی   از    من


آن    وقت    نیستم    من   زایل   شود     منیت

دل  می شوم   سراسر  آخر  چه خواهی از من


(استاد حاج غلامرضا عینی فرد)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد